Advertisement

Tuesday, August 30, 2011

Imej pelik di google maps

Semalam bagi yang tidur lambat tahu apa kekeceohan yang berlaku di Facebook..Bagi yg tidur awal mesti korang tak tahu apa-apa..So,aku buat entry ini untuk bagi tahu korang pasal kekecohan yang berlaku di Facebook semalam yang berkaitan dengan Google Maps.Cuba korang tengok gambar di bawah ini..


Sebenarnya inilah kekecohansemalam tu..Bagi sesiapa yang tak dapat lihat dengan jelas tulisan di atas boleh la tengok kat sini ye..

1. Buka Google Maps ( Maps.google.com )
2. Search 47.110579,9.227568 <
3. Cari panah warna hijau, trus klik 'street view'
4. Tekan gambar ke arah atas dan tekan kiri dan tengok apa yang ada kat langit...

Bagi sesiapa yang dah malas nak buka Google Maps,boleh la tengok gambar di bawah ni..:)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertisement